Adım Adım Gelir Paylaşımlı E-Ticaret Finansmanı

İşletme devamlılığını sağlamak için e-ticaret pazaryeri satıcılarının yalnızca sıkı çalışması yetmez. Başarı elde etmek için sermaye dışı finansmana her zaman ihtiyaç olacaktır. İşletmenin yeni kuruluyor olması veya daha büyük ve daha iyi bir şeye dönüşmeye çalışıyor olması fark etmez, kaçınılmaz olarak pazarlama faaliyetlerini, envanteri, operasyonel maliyetleri, işe alımları ve daha fazlasını finanse etmek için paraya ihtiyacın olacaktır. Bu yazımızda, gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanının tam olarak ne olduğunu öğrenecek, sağladığımız avantajları ve finansman yolculuğunda atabileceğin adımların neler olduğunu okuyacaksın.

Gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanı nedir?

Basitçe ifade etmek gerekirse gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanı, WorqCompany tarafından Türkiye’deki pazaryeri satıcıları için geliştirilmiş ilk ve yenilikçi bir finansmandır.

Sağladığımız finansman ile pazaryeri mağazanı büyütmek için ihtiyacın olan güçlü ürün stokuna erişebilmeni mümkün kılıyoruz. Bununla birlikte nakit akışını da kolayca yönetmene imkân sağlıyoruz.

Nakit akışını yönetirken sana rehberlik etmesi için hazırladığımız yazıyı buradan okuyabilirsin.

Bu tür bir finansmana başvurmanın nihai amacı daha fazla ürünü daha fazla insana satmak, işletme büyüme grafiğini sürekli yukarı doğru taşımaktır. Daha fazla satış yapmak için bir pazarlama kampanyası başlatıyorsan, pazaryeri mağazanda “ışıkları açık tutmaya” devam ederken envanter maliyeti dışında kalan diğer tüm maliyetleri de karşılayabileceğinden emin olmak isteyebilirsin. Biz bu noktada, gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanımız ile aklına takılan nakit akışı sorununu arkanda bırakmanı sağlıyoruz.

Avantajları nedir?

Gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanı pazaryerinde büyüme fırsatı yaratırken;

- Faizsiz finansmandır,

- Hızlı erişilebilir,

- Ürünlerini yüksek kâr ile sattırır,

- Çevrimiçi ön başvuru kolaylığı sağlar,

- Ödeme periyotları olduğu için nakit akışını yönetimene olumlu etki yaratır,

- Ürünlerini senin yerine toptan satın alma esasına dayalı olduğu için kredi çektiğinde yaşadığın borçlu görünme durumu yerine sağlıklı şirket bilançosuna sahip olmanı sağlar,

- İşletmenle ilgili karar alma sürecine tam kontrolün sende kalmasını sağlar. Çünkü sermaye dışı finansmandır ve işletmenden hisse payı almak gibi bir durum söz konusu değildir.

Sermaye dışı finansman ile ilgili ayrıntılı yazımızı okumak için linki ziyaret edebilirsin.

Gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanı neye odaklanır?

Biz, sadece e-ticaret işinin ne olduğuyla ve pazaryeri mağazanın nasıl bir potansiyele sahip olduğuyla ilgileniyoruz. Bunları anlayabilmek için ise ön başvuru yapabileceğin platformumuz üzerinden bazı basit ve temel bilgileri bizimle paylaşmanı bekliyoruz.

Gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanı başvuru rehberi dilediğin zaman faydalanabilmen için bu yazımızda yer alıyor.

Gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanı e-ticaret işletmen için yepyeni bir seçenek, çünkü burada geleneksel geri ödeme sistemi yerine gelir paylaşımı kültürü söz konusu. Gelir paylaşımı ise; pazaryeri üzerinden yapmış olduğun satış üzerinden senin seçtiğin ödeme periyoduna göre gerçekleşen bir yapıyı temelinde barındırıyor.

Biz, pazaryeri mağazanı büyütmene ve satışlarını hızlandırmana odaklı iş ortağın olmayı tercih ediyoruz. Bunu yaparken de sadece finansman sağlamakla kalmak istemiyoruz. Hatta bu yaklaşım doğrultusunda senin için müşteri memnuniyeti skoru, mağaza derecelendirme dağılımı, en çok satan ürünler ve marka dağılımı gibi bir çok kategoride istatistik verisi sunan AiDA-Yapay Zeka Asistanı’nı geliştirdik ve geliştirmeye devam ediyoruz.

Ücretsiz bir şekilde faydalanmak için hemen linki ziyaret edebilirsin.

Planlama

‍Finansman almak planlanması gereken bir karardır. İşini geliştirmeyi isteyen iş ortağın yaklaşımını benimsemiş bir şirket olarak, finansman alma sürecinde planlaman gereken konuları da seninle paylaşmak istiyoruz;

- Ne kadar finansmana ihtiyacın olduğunu doğru analiz et,

- Finansmana ne kadar sürede erişme ihtiyacın olduğunu tespit et,

- Finansmana hangi konularda ihtiyacın olduğunu netleştir,

- Hangi gelir paylaşımı koşullarıyla rahat edeceğini planla.

Gelir paylaşımlı E-Ticaret Finansmanımıza başvur, e-ticarette hem büyü hem de iz bırak.